DIZAJN AMBALAŽE PROIZVODA – ZAŠTO JE VAŽAN?

Ambalaža ima ulogu da proizvod, predstavi na najbolji mogući način, istakne u odnosu na konkurentske proizvode i da se korisnik na osnovu tog prvog dojma odluči za kupovinu baš tog proizvoda. Ambalaža je veoma važna kod prvog odabira proizvoda, ali kvaliteta je presudna za odluku potrošača hoće li ga kupovati i u buduće.

Dizajn ambalaže proizvoda je od izuzetne važnosti da na skladan i dopadljiv način privuku pažnju potrošača. U moru konkurencije detalj “dizajn ambalaže” može napraviti veliku razliku u prihvaćenosti proizvoda na tržištu.

 Iskustvo i kreativnost naše su vrline. Iskoristite ih!

 

SVAKI KUPAC ĆE SE RADIJE ODLUČITI ZA PROIZVOD KOJI IMA PRIVLAČNU AMBALAŽU!


POTROŠAČKA LOGIKA – LIJEP DIZAJN PROIZVODA

Potrošačka logika je da se radije biraju proizvodi u lijepo oblikovanoj i privlačnoj ambalaži.

Primarni cilj kod dizajna ambalaže jest privući kupce dok je u prošlosti svrha ambalaže prvenstveno bila zaštititi proizvod i ukratko obavijestiti kupce o njemu. Danas vlada sasvim drugo mišljenje. Cilj ambalaže je izazvati osjećaje kod kupaca i komunicirati s njima.

U današnje vrijeme dizajn je bitniji nego ikada. Svakodnevno viđamo mnogo različitih ambalaža, tako da je pravi izazov dizajnirati ambalažu proizvoda koja će zapasti za oko.


SPECIJALIZIRANI SMO ZA:

  • dizajn ambalaže za prehrambene proizvode

  • dizajn ambalaže za mliječne proizvode

  • dizajn ambalaže za kozmetičke proizvode

  • dizajn ambalaže za organske proizvode

  • dizajn ambalaže za kemijske proizvode

  • dizajn ambalaže za pakiranje farmaceutskih proizvoda

 

 


DIZAJN ETIKETE / NALJEPNICE ZA BOCE  I PRIVJESNICE (BANDEROLE)

Etikete – naljepnice predstavljaju komad papira koji prezentirate  bliže opisuje proizvode. Dizajn etikete je ono što prodaje proizvod i zbog toga on mora biti takav da privuče pažnju potencijalnim kupcima i da ga potakne na kupnju.

Važno je postići da se etikete svojim dizajnom izdvoje od ostalih proizvođača istog proizvoda. Pored etikete, na boci se često nalazi i privjesnica – banderola – mala knjižica koja govori nešto više o proizvodu, najčešće kada se radi o piću. Boca pića sa privjesnicom – banderolom izgleda sofisticirano i privlačno kupcima i tu možete istaknuti vrlo važne informacije o piću, koje se ne nalaze na etiketi, a koje proizvod izdvajaju od ostalih.


VRSTE ETIKETA –  NALJEPNICA

  • etikete – naljepnice za vino

  • etikete – naljepnice za rakiju

  • etikete – naljepnice za med

  • etikete – naljepnice za maslinovo ulje

  • etikete – naljepnice za bučino ulje

  • etikete – naljepnice za boce

  • etikete – naljepnice za staklenke

  • etikete- naljepnice pekmez

  • etikete – naljepnice za džem

  • etikete – naljepnice za vrećasta pakiranja

  • etikete –  naljepnice za kozmetičke proizvode

  • etikete –  naljepnice za medicinske proizvode

ŽELITE NAJBOLJE REZULTATE? MI ZNAMO KAKO POSTIĆI TAJ CILJ!

At the heart of the dispute is a literacy standard that says kindergartners should be able to read emergent-reader texts with purpose and online math homework help understanding