DIZAJN I IZRADA CJENIKA / JELOVNIKA / MENIJA

Na koji način ćete prezentirati vašu ponudu nije zanemariv detalj već marketinški alat vašeg objekta.
Vrlo je bitno obratiti pažnju na dizajn vaše naslovne stranice jelovnika, ona ostavlja snažan dojam na gosta i puno govori o vama i vašem objektu.
Slike jela moraju biti vrhunske kvalitete i ukomponirate s tekstom i fontom slova.
Dobar jelovnik će potaknuti goste i više nego što su planirali, također će se gosti vraćati.

Pri izradi jelovnika i cjenika za ugostiteljstvo trebate imati na umu da oni trebaju biti dizajnirani u skladu s vašim interijerom, ponudom i lokacijom restorana. Dizajner će u dogovoru s vama izraditi i osmisliti cjenik ili jelovnik koji će savršeno odgovarati vašem ugostiteljskom objektu.

Iskustvo i kreativnost naše su vrline. Iskoristite ih!

 

OSTAVITE DOBAR DOJAM NA NA VAŠE GOSTE, RAZBUDITE IM NEPCE DOBRIM DIZAJNOM!


SPECIJALIZIRANI SMO ZA:

• dizajn jelovnika za restorane

• dizajn jelovnika za hotele

• dizajn karte pića za caffe barove (kafiće) i klubove

• dizajn karte pića za restorane

• dizajn cjenika za frizerske salone

• dizajn cjenika za kozmetičke salone

• dizajn vinskih karata


JELOVNIK JE DIO  RESTORANSKOG MARKETINGA

Jelovnici su često zanemareni dio restoranskog marketinga. Odličan jelovnik može privući nove goste kao i zadržati stalne.

Dizajn jelovnika ne bi trebao biti samo lijep, on bi trebao biti i svojevrsna reklama koja će ispunjavati neke važne kriterije kao npr. da su vizualno ugodni, originalni i profinjeni, jasni i raznoliki, ciljani za određenu skupinu gostiju i vrlo bitno, moraju biti vjerodostojni. Zajedno s našim dizajnerom pronaći ćete idealno rješenje za prezentaciju vašeg jelovnika, strateški osmislite plan i krenite u realizaciju.

 

 

 


IZGLED I SADRŽAJ JELOVNIKA

Sadržaj, oblik te dizajn jelovnika definitivno će ostaviti  utisak na vaše goste.
Jelovnik mora biti usklađen s vašim interijerom, posjetnicama, web stranicom, brošurama i plakatima. Dizajn, boje, font i logo vrlo su važni za prepoznatljivost i imidž vašeg ugostiteljskog objekta.
Ako trebate mijenjati svoje stare jelovnike iskoristiti to kao priliku da nešto promijenite a ne da to bude samo zamjena starog bez ikakvih izmjena.
Kod izrade jelovnika obavezno se obratite profesionalnom dizajneru kako ne bi izradom nekvalitetnog dizajnerskog rješenja za vaše jelovnike odbili potencijalne goste.
Grafički elementi kao slike i ikone mogu obogatiti vaš jelovnik te donijeti i do 15 % više zarade.
Ne treba zaboraviti da jelovnici moraju biti čitljivi, pa čak i u polumraku, zbog starijih ljudi ili zbog ljudi s slabijim vidom. Oblik i veličina fonta, kao i kontrast vrlo su bitni detalji kojima treba posvetiti pažnju. Cijene u jelovniku moraju biti jasne i točne.


DIZAJN I IZRADA  KARTE PIĆA

Karte pića su neizbježan inventar svakog restorana, hotela, kluba, kafića ili pizzerie. Karte pića su nešto jednostavnije forme od menija. Dizajn karte pića često se svodi na jedan list koji je obostrano plastificiran. Ipak, može se naći i u formi knjižice sa klamanim stranicama i plastificiranim koricama. Kada je dizajn karte pića u pitanju, važe gotovo ista pravila kao i kod menija. Dizajn mora biti pregledan, atraktivan, format prilagođen sadržaju, i najvažnije u duhu objekta koji predstavlja.

ŽELITE NAJBOLJE REZULTATE? MI ZNAMO KAKO POSTIĆI TAJ CILJ!

But, if our nation has learned just one thing since the no child left behind act was signed into law, it would be that ‘one size write essay for money with goldessayclub.com/ does not fit all